Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPrado Panadero, Belen
dc.date.accessioned2013-12-12T10:49:43Z
dc.date.available2013-12-12T10:49:43Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2567
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest treball està enfocat en la identificació de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta que utilitzen els infants d’una aula de P4. A més a més, en aquest treball també parlaré de la importància que tenen les tècniques de comptatge per millorar les estratègies informals. Per reflectir això, compararé dues proves realitzades amb uns infants en concret, una al novembre i una altra a l’abril, per veure si, després d’aplicar una proposta didàctica per millorar els factors que poden condicionar les estratègies informals i que es van detectar analitzant la prova del novembre, aquests propis factors han millorat i han permès una evolució de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta.ca_ES
dc.description.abstractThis work is focused on identifying informal strategies to solve addition and subtraction problems used by children in a class of P4. Moreover, this paper also discusses the importance of counting techniques to improve informal strategies. To reflect this, I will compare two tests with children in particular, one realized in November and one in April, to see if, after applying an educational initiative to improve the factors that can determine the informal strategies and that were detected by analyzing the test of November, these factors have improved and have allowed the evolution of informal strategies to solve addition and subtraction problems.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent69 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgeca_ES
dc.titleIdentificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i restaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix