Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorArumí Prat, Joan
dc.date.accessioned2014-02-07T12:16:14Z
dc.date.available2014-02-07T12:16:14Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2675
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar durant el VII Congrés Nacional d’Avaluació Formativa en Docència Universitària celebrat a la Universitat de Vic els dies 5, 6 i 7 de setembre de 2012. Uns tòpics instaurats que cal trencar si el professorat vol optar per una avaluació formativa.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent4 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEnsenyament universitari -- Avaluacióca_ES
dc.subject.otherAvaluacióca_ES
dc.titleTrencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir