Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorTorres Cladera, Gemma
dc.date.accessioned2014-02-07T12:40:01Z
dc.date.available2014-02-07T12:40:01Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2677
dc.description.abstractQuan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal tenir en compte en una avaluació formativa des d’una visió pràctica i assequible a l’estudiant. Aquest document articula conceptes referents a l’avaluació formativa amb exemples d’assignatures realitzades durant el curs escolar 2012-2013, concretament en la carrera de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, amb alumnes de quart curs de Grau a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent3 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEnsenyament universitari -- Avaluacióca_ES
dc.subject.otherEstudiants universitaris -- Avaluacióca_ES
dc.titleQuè ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir