Mostrar el registro sencillo del ítem
Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa
dc.contributor | Universitat de Vic | |
dc.contributor.author | Torres Cladera, Gemma | |
dc.date.accessioned | 2014-02-07T12:40:01Z | |
dc.date.available | 2014-02-07T12:40:01Z | |
dc.date.created | 2013 | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-941644-5-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2677 | |
dc.description.abstract | Quan s’aposta per una avaluació formativa cal que els implicats en el procés coneguin des del principi quins conceptes i continguts se’n deriven. Així, en aquest apartat es descriuran els principals elements que cal tenir en compte en una avaluació formativa des d’una visió pràctica i assequible a l’estudiant. Aquest document articula conceptes referents a l’avaluació formativa amb exemples d’assignatures realitzades durant el curs escolar 2012-2013, concretament en la carrera de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport, amb alumnes de quart curs de Grau a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la Universitat de Vic. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 3 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació | ca_ES |
dc.rights | (c) Universitat de Vic | |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament universitari -- Avaluació | ca_ES |
dc.subject.other | Estudiants universitaris -- Avaluació | ca_ES |
dc.title | Què ha de saber l'estudiant de l'avaluació formativa | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |