Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorPla, Gil
dc.date.accessioned2014-02-07T13:06:48Z
dc.date.available2014-02-07T13:06:48Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2680
dc.description.abstractAquest capítol es proposa la “difícil” tasca d’analitzar quina és l’activitat cognitiva que l’avaluació formativa posa en joc. Per fer-ho, girarà a l’entorn de la pregunta següent: Quins són els processos psicològics bàsics que mobilitzen els i les estudiants avaluats de manera formativa? I la plantegem com una tasca “difícil” perquè afrontem el repte de fer-ho des de la voluntat d’aportar algunes idees de caire més teòric, que ordenin el pensament del professorat, i algunes altres de caire pràctic que permetin copsar-ho des de les necessitats de l’avaluació formativa i de la concreció de l’escenari d’ensenyamentaprenentatge. Per fer-ho possible, al llarg de tot el document s’aniran plantejant diversos exercicis que en forma de preguntes convidaran el lector a prendre consciència i a reflexionar sobre allò que hom fa com a docent/aprenent en els processos d’avaluació. Esperem que aquesta estratègia faciliti la comprensió i el debat intern de qui reflexiona sobre els sistemes d’avaluació i, de manera particular, de qui vol aprofundir en l’avaluació formativa des d’un enfocament més ampli.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent7 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEnsenyament universitari -- Avaluacióca_ES
dc.subject.otherEstudiants universitaris -- Avaluacióca_ES
dc.titleProcessos psicològics de l'estudiant en l'avaluació formativaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir