dc.contributor | Universitat de Vic | |
dc.contributor.author | Juncà i Pujol, Albert | |
dc.date.accessioned | 2014-02-07T13:36:51Z | |
dc.date.available | 2014-02-07T13:36:51Z | |
dc.date.created | 2013 | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-941644-5-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2683 | |
dc.description.abstract | L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta
d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han anat
plantejant. A continuació s’exposa l’assignatura, la seva proposta d’avaluació i algunes consideracions presents
i futures que tenen la intenció d’afavorir el debat i la reflexió al voltant de la concreció de l’avaluació
formativa a les nostres assignatures. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 6 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació | ca_ES |
dc.rights | (c) Universitat de Vic | |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Avaluació formativa | ca_ES |
dc.title | El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |