Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorJuncà i Pujol, Albert
dc.date.accessioned2014-02-07T13:36:51Z
dc.date.available2014-02-07T13:36:51Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-84-941644-5-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2683
dc.description.abstractL’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les tasques que s’hi han anat plantejant. A continuació s’exposa l’assignatura, la seva proposta d’avaluació i algunes consideracions presents i futures que tenen la intenció d’afavorir el debat i la reflexió al voltant de la concreció de l’avaluació formativa a les nostres assignatures.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent6 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educacióca_ES
dc.rights(c) Universitat de Vic
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherAvaluació formativaca_ES
dc.titleEl cas de l'assignatura projectes escolars d'educació físicaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint