Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCuevas Rifà, Berta
dc.date.accessioned2014-10-10T08:03:16Z
dc.date.available2014-10-10T08:03:16Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3382
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball pretén donar a conèixer els principis bàsics de la pedagogia de Reggio Emilia (Itàlia), amb la seva idea d'infant capaç, "intel·ligent" i biològicament predisposat a comunicar, a viure en relació; la idea d'un mestre amb interès, curiositat i disposat a escoltar, observar, documentar, interpretar, reflexionar i confrontar per poder oferir als infants contextos i experiències riques i adequades a cada un d'ells, on es puguin expressar a través de tots els llenguatges possibles. També es mostra com s'han realitzat els dos principals objectius pràctics del treball. Per una banda, l'observació de com es du a terme l'escolta, l'observació, la documentació i la seva interpretació i reflexió a les escoles de Castelnovo di Sotto (Reggio Emilia). I per altra banda, l'elaboració de dues documentacions, una referent a la vida escolar i una referent a la vida personal a Itàlia.ca_ES
dc.description.abstractThis academic work is focus on to make publish the basic principles of pedagogy of Reggio Emilia (Italy) with its idea of capable children, “intelligent” and biologically predisposed to communicate, to live in relationship; the idea of a teacher with interest, curiosity and prepared to listen, observe, document, explain, reflect and compare with the aim of to offer appropriated contexts and experiences for each child, where he can express with all possible languages. It also shows how both principal practical aims of the academic work have been realized. On the one hand, it demonstrates by observation how listen, observation, documentation, interpretation and reflection are in the schools of the Castelnovo di Sotto (Reggio Emilia). Moreover, it also demonstrates the production of two documentaries; one of them is focuses on school life and the other one is focuses in my own experience in Italy.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent57 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherItàlia -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherMestresca_ES
dc.subject.otherObservació (Mètode d'ensenyament)ca_ES
dc.titleLa veu dels infantsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint