Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorJuanals Figueras, Teia
dc.date.accessioned2014-10-10T12:12:11Z
dc.date.available2014-10-10T12:12:11Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3395
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractLes pràctiques educatives que es basen en una metodologia on s’integren les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) són cada cop més influents en l’àmbit educatiu, ja que, ens acosten a la realitat de l’època en què vivim, la societat de la informació i l’alfabetització digital. Així, en aquest estudi s’investiga la motivació i l’adquisició de l’hàbit lector a través dels codis QR en un grup d’infants d’edats compreses entre cinc i sis anys d’Educació Infantil. A partir dels instruments de recollida de dades, com ara, l’entrevista, l’observació, els qüestionaris i la pròpia intervenció educativa, podem saber que la motivació de llegir contes i d’utilitzar les noves tecnologies augmenta en l’actitud dels infants. Pel que fa a l’aprenentatge i adquisició de l’hàbit lector, arribem a la conclusió que és un procés llarg i, segons l’entorn que té l’infant, hi influeix de manera positiva o negativa.ca_ES
dc.description.abstractThe educational methods which are based on the use of the Information and Communicative Technologies (ICT) have become more influential in the educational sphere, inasmuch as they help to understand the reality of our time, the information society and the digital literacy. Thereby, in this study are analysed the reading habit acquisition and motivation through QR codes in a group of infants between five and six years old in Early Childhood Education. By using collecting data tools, as interview, observation, questionnaires and educational intervention, an increase motivation in reading and using new technologies is observed in infants attitude. Moreover, in the case of learning and acquiring a reading habit, it can be conclude that it is a long process in which the infant environment can strongly influence both in positive and negative way.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent80 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAlfabetització digitalca_ES
dc.subject.otherLlibres i lecturaca_ES
dc.titleEls codis QR: una eina per millorar l'hàbit lector dels alumnesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint