L’educació sensorial d’un a dos anys: Anàlisi de l’aprenentatge a través del joc sensorial amb sucre
View/Open
Author
Publication date
2014-04-16Abstract
El joc és la primera oportunitat que té el nen per descobrir el món en el qual
habita. Les seves primeres experiències per explorar el món el porta a jugar.
Darrera de l’activitat espontània de joc, s’amaguen molts elements necessaris pel
desenvolupament de l’infant en tots els seus àmbits, ja que el joc, és considerat
una eina d’aprenentatge a l’edat infantil.
La finalitat de la realització d’aquest treball final de grau, és la de poder
constatar a través d’un cas pràctic la pregunta inicial plantejada per encarrilar la
investigació: com les propostes de joc sensorial potencien l’aprenentatge. A través
de la investigació, es vol donar a conèixer com tres infants de preescolar
interaccionen i reaccionen davant de vuit sessions de joc sensorial que pateixen
totes del mateix material; el sucre.
The Game is the first opportunity for a child to discover the world
where he or she lives. His first experiences to explore the world make him play.
Behind the impromptu game it is hidden many necessary elements for the
development of the child in all the different fields as it is considered a learning tool
for the infant stage.
The aim of this final project is to confirm through a practical case the initial
question which was considered to proceed the investigation: how the proposals of
the sensorial game enhance the learning. Through the investigation, it is wanted to
show how three preschoolers interact and react to eight sensorial game sessions
starting all of them with the same material, sugar.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Escoles bressol
Educació sensorial
Jocs educatius
Pages
54 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats