Mostra el registre parcial de l'element
Treball de Final de Grau de l’ús i la importància de les classes de ciències i el paper de la mestra en les ciències a l'escola infantil
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Rubia i Estruch, Mònica | |
dc.date.accessioned | 2014-10-13T10:29:27Z | |
dc.date.available | 2014-10-13T10:29:27Z | |
dc.date.created | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3407 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | Per la naturalesa del meu estudi, la tipologia d’observació l’he basada en uns enregistraments de vídeo que he realitzat a l’escola Valldeneu de Sant Martí de Centelles, concretament a les classes de les Papallones i els Elefants. Aquestes filmacions corresponen a una seqüència d’activitats de ciències, sobre la fecundació d’ous. He portat a terme aquest projecte perquè em vaig fer la pregunta “Com s’han de treballar les ciències per fer una bona activitat científica a Educació Infantil?”. Una bona activitat científica a infantil, per tant, comporta saber: què és la ciència, quins models de ciència cal treballar, com s’han d’ordenar i seqüenciar les activitats, quins processos d’activitat científica cal tenir en compte, i per últim, quin és el paper del mestre (aproximació comunicativa i tipologia de preguntes que ha de potenciar). | ca_ES |
dc.description.abstract | By the nature of my study, my observation was based on the video analysis which I made in Valldeneu school in Sant Martí the Centelles, specifically in the classes of Butterflies and Elephants. These films correspond a sequence of science activities on the fertilization of eggs. I have carried out this project because I did the question "How should work the science for do a good science activity in Childhood Education?". A good science activity, although, implies known: what is science, which science models should be worked, how organize and sequence the activities, which scientific processes must be considered, and finally, the role of the teacher (communicative approach and type of questions should promote). | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 93 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Educació infantil | ca_ES |
dc.subject.other | Ciències naturals -- Ensenyament | ca_ES |
dc.title | Treball de Final de Grau de l’ús i la importància de les classes de ciències i el paper de la mestra en les ciències a l'escola infantil | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |