Mostra el registre parcial de l'element
Elements apresos i/o retinguts per infants de dos centres de contextos diferents a partir d'una comunicació generada entre ells amb les TIC
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Sanz i Megías, Sílvia | |
dc.date.accessioned | 2014-10-13T10:59:14Z | |
dc.date.available | 2014-10-13T10:59:14Z | |
dc.date.created | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3409 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | La comunicació com a mètode per aprendre no és nou, tot i així les noves tecnologies obren la porta a noves oportunitats i nous projectes entorn aquest concepte. No només es tracta de treballar elements curriculars, sinó també actitudinals a través de la opció de connexió entre contextos. L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar quina és l’actitud i els aprenentatges i/o retencions dels infants a partir d’una connexió generada entre dos contextos. Per tal de donar resposta a aquest plantejament de la investigació es crea una intervenció entre les aules i s’utilitzen com a instruments de recollida de dades les observacions, els dibuixos i els grups de discussió. Els resultats mostren una actitud oberta i d’interès per part dels infants davant de la metodologia de comunicació a l’aula, però un aprenentatge i/o retenció relacionat amb els continguts dels elements de l’altre context per sobre dels elements TIC. Es conclou doncs que dins l’aula treballant amb les noves tecnologies es genera un incentiu pels infants fent evident que hi ha hagut un aprenentatge compartit. | ca_ES |
dc.description.abstract | Communication as a method of learning is not new, however new technologies create new opportunities and new projects around this concept. Not only this communication is about curricular elements, also attitudes related with the connection between contexts. The objective of this research is to analyze the attitude and learning and/or retention of children generated from a connection between two contexts. In order to answer this research is created an intervention between the classrooms and used as instruments for collecting data observations, drawings and discussion groups. The results show an open attitude and interest of children in front of the method of communication in the classroom, but learning and/or retention of the elements related to the contents of the other and not about the elements of ICT. In conclusion, using new technologies in the classroom generates an incentive for children and that shows a shared learning. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 200 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Tecnologia de la informació | ca_ES |
dc.subject.other | Educació infantil | ca_ES |
dc.subject.other | Innovacions tecnològiques -- Ensenyament | ca_ES |
dc.title | Elements apresos i/o retinguts per infants de dos centres de contextos diferents a partir d'una comunicació generada entre ells amb les TIC | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |