Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorValverde Acedo, Montserrat
dc.date.accessioned2014-10-13T11:32:07Z
dc.date.available2014-10-13T11:32:07Z
dc.date.created2014-05-16
dc.date.issued2014-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3412
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquesta recerca és una primera experiència en el camp de la investigació. Partint de la idea que ensenyar a través del joc dramàtic és oferir als infants un espai de descobriment i creació, basat en el joc lliure i espontani, s’ha dut a terme una investigació-acció. L’objectiu d’aquesta recerca és observar, en unes primeres sessions amb un grup d’infants de 4 anys, els elements que faciliten o dificulten el seu desenvolupament. Amb aquesta experiència he ampliat els meus coneixements sobre l’àmbit i he pogut elaborar unes conclusions que m’obren a noves preguntes.ca_ES
dc.description.abstractThis research is a first experience in the investigated subject. Having the idea that teach through the dramatic play is a way to offer children a space to explore and be creative, based on the free and spontaneous game, it has been carried out a research-action. The aim of the investigation is to observe, in some first sessions with a group of 4 years children, the elements that either make an easily development or a difficult one. With this experience I have increase my knowledge about the subject and it has allowed me to elaborate some conclusions that drives me to new questions.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent56 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherTeatreca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.titleEl Joc dramàtic a infantil: Facilitadors i barreres per a la seva aplicació a l’aulaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint