La relaxació a l'educació infantil com a eina per fomentar un bon clima d'aula a l'escola inclusiva
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2014-05Resum
La relaxació és una eina inclusiva dins l’escola que ajuda a treballar la
competència emocional. La investigació parteix de l’ús de diferents tècniques
de relaxació per poder ajudar, a l’alumnat d’educació infantil, a adquirir un
grapat de coneixements per regular les seves emocions i l’estrès. L’estudi té
com a objectiu la pràctica de diferents tècniques i jocs en una aula de P4 amb
alumnes que presenten Trastorn de l’Espectre Autista. Les dades recollides i
analitzades fan possible afirmar que la relaxació dóna beneficis tant a nivell
personal com social i permet el treball de les emocions.
Relaxation is an inclusive tool at school that helps to work on emotional
competence. Investigation sets off from using different relaxation techniques to
help, kindergarten pupils, to acquire an amount of useful knowledge in order to
regulate their emotions and stress. The research aim is to practice several
techniques and games in a P4 class with ASD (Autist Spectrum Disorder)
pupils. As a result of the obtained and analysed data, this research proves that
relaxation is profitable both at individual and social levels and it’s a good tool to
work on emotions.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Autisme
Relaxació -- Tècnica
Pàgines
61 p.
Nota
Curs 2013-2014
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/