La relaxació a l'educació infantil com a eina per fomentar un bon clima d'aula a l'escola inclusiva
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2014-05Resumen
La relaxació és una eina inclusiva dins l’escola que ajuda a treballar la
competència emocional. La investigació parteix de l’ús de diferents tècniques
de relaxació per poder ajudar, a l’alumnat d’educació infantil, a adquirir un
grapat de coneixements per regular les seves emocions i l’estrès. L’estudi té
com a objectiu la pràctica de diferents tècniques i jocs en una aula de P4 amb
alumnes que presenten Trastorn de l’Espectre Autista. Les dades recollides i
analitzades fan possible afirmar que la relaxació dóna beneficis tant a nivell
personal com social i permet el treball de les emocions.
Relaxation is an inclusive tool at school that helps to work on emotional
competence. Investigation sets off from using different relaxation techniques to
help, kindergarten pupils, to acquire an amount of useful knowledge in order to
regulate their emotions and stress. The research aim is to practice several
techniques and games in a P4 class with ASD (Autist Spectrum Disorder)
pupils. As a result of the obtained and analysed data, this research proves that
relaxation is profitable both at individual and social levels and it’s a good tool to
work on emotions.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Autisme
Relaxació -- Tècnica
Páginas
61 p.
Nota
Curs 2013-2014
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/