Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMadrià i Sàbat, Mar
dc.date.accessioned2014-12-24T12:35:56Z
dc.date.available2014-12-24T12:35:56Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3791
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractL’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes a l’hora de treballar les audicions musicals: els recursos i les estratègies que utilitzen, l’estona que hi dediquen, la importància de treballar-les... Per fer-ho m’he basat en la metodologia interpretativa, utilitzant l’enquesta per tal de conèixer l’opinió de tants centres catalans com ha sigut possible, basant-me en la llista d’escoles de Catalunya a través de la pàgina web de la Generalitat de Catalunya. També he utilitzat l’entrevista per tal d’enriquir el treball amb els coneixements de tres especialistes de música: Montse Amoròs, Àngels Hugàs i Mercè Carrera. A més a més, de les respostes obtingudes dels instruments de recollida de dades he escollit cinc audicions i recursos a per veure la reacció d’un grup d’infants de 4 i 5 anys del Ceip Puig d’Arques de Cassà de la Selva.ca_ES
dc.description.abstractThe audition in childhood is important so the children can listen deeply and thus internalize the music. This project aims to show the reality of Catalan schools when it comes to working on musical auditions: the tools and strategies they use, the time dedicated to it, the importance they place on it… To do so, I based in the interpretative methodology, using the survey to get to know the opinion of as many Catalan centres as I could, based on the list of schools of Catalonia provided by the Generalitat de Catalunya through their website. I also used the survey to enrich the project with the knowledge of three specialists in music: Montse Amoròs, Angels Hugàs i Mercè Carrera. In addition, from the answers of the instruments of data collection, I have chosen five auditions and resources to see the reaction of a group of children aged 4 and 5 from the CEIP Puig d’Arques of Cassà de la Selva.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent60 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.titleLes audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint