L’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vic
Author
Other authors
Publication date
2011ISSN
0214-7351
Abstract
El procés tan intens d’arribada de població nouvinguda a Catalunya i a l’Estat espanyol ha
tingut un gran impacte en la incorporació a les escoles, des de la meitat de la dècada de 1990,
d’infants i joves de procedències diverses. L’acollida d’alumnat immigrat ha suscitat diferents
actuacions polítiques, socials i educatives durant aquests anys. En aquest article s’analitzen les
mesures que s’han posat en marxa a Vic, des de 1997 fins a 2010, amb la finalitat d’aportar
elements de reflexió i contribuir a millorar l’acollida educativa i social de la població escolar
nouvinguda i de les seves famílies.
Document Type
Article
Language
Catalan
Pages
16 p.
Publisher
ICE Universitat de Barcelona
Citation
Simó Gil, N. (2011). L’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vic. Temps d'Educació, (40), 147-162.
This item appears in the following Collection(s)
- Articles [1414]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/