Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2011ISSN
1134-7724
Resumen
L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament
de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els
seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació
de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica
dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de
l’activitat col·laborativa.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Ensenyament -- Innovacions
Páginas
11 p.
Publicado por
Generalitat de Catalunya
Citación
Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Tots els drets reservats