Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-05Resumen
En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome
d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna
està completament inclosa a l’escola, i en concret a la seva aula, s’han fet observacions
directes a la classe, entrevista a la mestra i entrevista a la persona de suport de fora l’escola
de la nena. D’aquesta manera també s’han arribat a conèixer els recursos i estratègies que
es porten a terme per tal de fer-ho possible. A part d’això també he pogut conèixer els
comportaments i característiques d’aquesta alumna i les relacions que té amb els altres
companys de classe i amb els adults.
In this qualitative investigation, it has been done a study of student case with Asperger
Syndrome on an ordinary catalan school. In order to see if this student is fully included
in the school, and more specially, in her class, direct observations have been made on the
class, interviews with the teacher and interviews to her support person. That way there
have also been know the sources and strategies used to make it possible. Otherwise, we
could also know the behaving and characteristics of this student, as well as relations with
other students and adults on class.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Asperger, Síndrome d'
Educació inclusiva
Páginas
48 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/