La numeració i el càlcul al Parvulari
Author
Other authors
Publication date
2015-05Abstract
En aquesta recerca es presenta l’anàlisi dels coneixements que tenen els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Guillem de Balsareny sobre la sèrie numèrica oral i escrita i sobre com compten i separen col·leccions d’objectes. D’altra banda, permet observar el seu progrés després d’haver portat a terme una intervenció educativa amb la finalitat de treballar i millorar els continguts esmentats anteriorment mitjançant l’ús de material manipulatiu. Finalment, amb els resultats obtinguts al final podem valorar si treballar amb aquest tipus de material facilita que els nens i nenes millorin en relació als continguts plantejats a l’inici i contrastar-ho amb autors rellevants en aquest àmbit.
This work shows the analysis of the knowledge that Infantile Education students from Escola Guillem of Balsareny have about the oral numerical series and about how do they count and separate groups of objects. On the other hand, it allows the observation of their progress after carrying out an educative intervention with the objective of working and improving the contents mentioned before by using manipulative material. Finally, with the results obtained at the end we can evaluate if the fact of working with this material causes an improvement on children according to the contents exposed at the beginning and put it in contrast with relevant authors in this area.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació infantil
Càlcul
Pages
97 p.
Note
Curs 2014-2015
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/