Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLópez Tomàs, Carla
dc.date.accessioned2015-09-24T10:53:02Z
dc.date.available2015-09-24T10:53:02Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4206
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractLa inclusió de tot l’alumnat és molt present avui en dia en l’escoles. Per això, hem de vetllar per a que els alumnes se sentin integrats, motivats i sobretot valorats per la comunitat d’aprenentatge. Les escoles inclusives han de respondre a les necessitats individuals que presenten els infants, ja que cadascun és únic i diferent. Per tant, dintre les aules hem d’aconseguir aquesta uniformitat, per això, és important la metodologia educativa que és porti a terme. Aquest estudi té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell, també, donar suport als mestres amb temes d’inclusió i el disseny i l’aplicació d’una unitat de programació multinivell elaborada amb l’ajuda de la mestra de l’aula.ca_ES
dc.description.abstractThe inclusion of all students is very present in today's schools. Therefore, we must ensure that students feel integrated, motivated and especially valued by the community of learning. Inclusive schools should respond to the individual needs presented by children, since each is unique and different. Therefore, we need to get inside the classroom this uniformity is therefore important educational methodology is carried out. This study aims to deepen the theoretical foundations of universal design for learning and learning multilevel, also support teachers with issues of inclusion and the design and implementation of a multilevel programming unit made help the teacher in the classroom.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent68 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.titleDisseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivellca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix