Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPortet i Lozano, Núria
dc.date.accessioned2015-09-24T12:00:33Z
dc.date.available2015-09-24T12:00:33Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4209
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractAquest treball té per objectiu presentar una proposta metodològica basada en l’ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques a través de l’ús dels contes. Amb aquest enfocament es pretén, per una banda, proposar activitats matemàtiques mitjançant la resolució de problemes vistos en els contes i aplicar-los a contextos reals i significatius per als infants. Per altra banda, crear contextos d’aprenentatge de matemàtiques on -a més de l’aprenentatge d’uns continguts- es fomentin els processos matemàtics implícits en aquest procés. El treball comença revisant els aspectes teòrics en els quals es fonamenta la proposta i a continuació les propostes dutes a terme en una aula, l’anàlisi dels resultats obtinguts així com les conclusions a les quals s’ha arribat sobre per què els contes, a més d’entretenir i meravellar, poden ser un bon recurs per desenvolupar activitat matemàtica.ca_ES
dc.description.abstractThe aim of this project is to present a methodological proposal based on the education and learning of the mathematics through the use of tales. This approach intends, on one hand, to propose mathematical activities through the resolution of problems seen in the tales and apply them to real and meaningful contexts for children. On the other hand, to create contexts for learning mathematics where –besides learning contents– the implicit mathematical processes are encouraged in this development. The project begins by reviewing the theoretical aspects in which the proposal is based, followed by proposals are carried out in a classroom, the analysis of the results obtained, as well as the conclusions came across about why the tales, apart from entertaining and astonishing, they can be a good resource to develop the mathematical activity.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent124 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherContesca_ES
dc.titleEls contes infantils com a creadors de contextos d’aprenentatge de matemàtiquesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint