Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRibé Coso, Alba
dc.date.accessioned2015-09-24T12:41:55Z
dc.date.available2015-09-24T12:41:55Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4210
dc.descriptionCurs 2014-2015
dc.description.abstractAvui en dia, dins l’àmbit educatiu, escoltem cada vegada més el terme inclusió escolar. Això és així perquè dins les escoles ordinàries volen poder atendre a tots els alumnes per igual, acceptant les particularitats i les necessitats específiques de cadascú. És per això que la meva recerca es centra en un estudi de cas amb un infant diagnosticat de TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) ja que aquest tipus d’infants els trobem cada vegada més dins les aules ordinàries. El que pretenc amb aquest estudi de cas es pot dividir en dues parts. Per una banda, vull veure si a través d’un seguit d’activitats d’expressió corporal, aquestes afavoreixen la inclusió d’aquest infant. Per altra banda, vull observar el context natural d’aquest infant dins l’aula on es troba per tal de poder veure en tot moment la inclusió escolar.ca_ES
dc.description.abstractNowadays in the education field, we are increasingly seeing terms like school inclusion. This is because, ordinary schools, are trying to treat all students in the same way, accepting their singularities and specific needs. The main reason why my case study is centered in the case of an infant that suffers TEA (Autistic Spectrum Disorder) is that they are becoming frequent in ordinary classrooms. What I pretend to do with this research can be divided in two parts. On the one hand, I want to know if a series of activities related to corporal expression could favor the inclusion of the child. On the other hand, I want to observe the natural context of this child inside his classroom so I can follow his school inclusion.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent118 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAutismeca_ES
dc.subject.otherExpressió corporalca_ES
dc.titleL’Expressió corporal com a recurs inclusiu en un infant amb TEAca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint