Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRuiz i López, Raquel
dc.date.accessioned2015-09-24T12:48:56Z
dc.date.available2015-09-24T12:48:56Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4211
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractLa recerca qualitativa que s’exposa a continuació és una investigació acció, emmarcada dins el paradigma socio-crític. Els objectius principals de la recerca són descriure i analitzar com es realitza la didàctica de les matemàtiques a l’escola rural, en una aula multigrau d’educació infantil. El recull de dades s’ha portat a terme a partir de tres instruments diferents: el diari de camp, a partir de les observacions a l’aula; el grup de discussió amb el claustre de mestres i l’anàlisi de documents de centre per exemple, el Projecte de direcció i la programació anual de matemàtiques. Finalment, s’han realitzat unes orientacions per al professorat per repensar la didàctica de les matemàtiques a l’aula multigrau.ca_ES
dc.description.abstractThe qualitative research expounded below is an investigation-action, framed in the socio-critical paradigm. The main objectives of the research are to describe and analyse mathematics teaching at a rural school, in a pre-school multigrade classroom. The data has been collected by means of three collection tools: field diary, from direct observation in the classroom; the discussion group with the teaching staff; and the school center document analysis, such as the headship project and the annual planning of mathematics. Finally, some teaching guidelines for teachers have been carried out to rethink mathematics teaching in the multigrade classroom.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent61 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEscoles ruralsca_ES
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentca_ES
dc.titleCom repensar la didàctica de les matemàtiques en una aula multigrau de l’escola ruralca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir