Mostrar el registro sencillo del ítem
L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Sabata Carrera, Alba | |
dc.date.accessioned | 2015-09-24T12:56:19Z | |
dc.date.available | 2015-09-24T12:56:19Z | |
dc.date.created | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4212 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta de millora basada en l’aprenentatge cooperatiu. Per poder identificar les dificultats de l’aula es van fer un seguit d’observacions i una entrevista amb la tutora del grup classe. Per portar a terme la proposta vaig prendre com a referencia el Programa CA/AC (Cooperar per aprendre/ Aprendre a Cooperar). La intervenció va consistir en onze sessions on mitjançant l’aprenentatge cooperatiu vam intentar solucionar o millorar alguns dels problemes analitzats a l’aula. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 61 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament -- Treball en equip | ca_ES |
dc.title | L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |