Grau en Publicitat i Relacions Públiques: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 73
-
Campanya de reposicionament de la gamma Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares de Vichy Catalan
(2022-05)Aquest treball es basa en l'elaboració d'una campanya de reposicionament de la gamma de productes Vichy Catalan Sabores 0% Azúcares, de la marca de Vichy Catalan. El sector de les aigües amb gas indica ... -
Dale Copy
(2022)La aparición de Internet supuso un cambio en la forma en que nos relacionamos, trabajamos, aprendemos, y consumimos. E hizo que muchos negocios tuvieran que cambiar su modelo hacia este mundo digital ... -
Creació i campanya de llançament d'un pos flagstore experiencial i d'entreteniment de la marca Magnum enfocat a l'empoderament de les dones
(2022-05)A la societat d’avui en dia, la qual està força influenciada pel masclisme, moltes dones no se senten a gust o segures en diversos espais, especialment en aquells compartits amb homes. A partir d’aquesta ... -
Pla de comunicació i re-branding de Flor del Delta
(2022-05)Per a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran ... -
Anàlisi de la publicitat automobilística des de la perspectiva de gènere
(2022-05)En aquest TFG s’ha portat a terme una investigació del rol de la dona dins la publicitat del sector automobilístic de les marques Audi, BMW, Citroen, Cupra, Fiat, Ford, Honda, Mini, Nissan, Peugeot, ... -
Campaña BTL integral + lanzamiento POS Flagstore experiencial de Hunkemöller
(2021-05)Hunkemöller (España) tiene previsto desarrollar un plan para unificar en un solo y espectacular punto de venta todas sus submarcas, de una forma totalmente rompedora, atractiva y exclusiva. Este ... -
Re-styling de Colacao
(2021-05)El proyecto que se encuentra tras estas páginas está diferenciado en dos claros apartados: en primer lugar, el marco teórico que delimita el nicho de mercado al que nos enfrentamos, y posteriormente, ... -
Plan de comunicación: Lanzamiento de marca Tous Beauty (2022)
(2021-06)La elección de un trabajo final de grado profesionalizador es debido a que tenemos muy clara cuál es la idea de negocio. Se basa en crear una submarca para una empresa reconocida internacionalmente, ... -
La marca persona en la indústria de la música. Estudi de cas: Bad Gyal i Lady Gaga.
(2020-05)Aquest Treball de Fi de Grau consisteix d'una investigació sobre la marca persona en la indústria de la música. Dit estudi ha estat compost de dues parts, en primer lloc s'ha fet una recerca ... -
Barcelona Fashion Week
(2021)La moda está en todas partes, desde una simple sudadera para estar por casa, hasta un elegante vestido de gala. Incluso la forma en que nos comportamos o la forma en que caminamos, el tipo de ... -
El paper del sector de la distribució davant l'impacte del plàstic i la contaminació
(2021-05)Dins aquestes 400 pàgines, trobaràs dades, fets, i molta informació, però sobretot dedicació, curiositat i esforç. Comencem el viatge investigant l'impacte de la contaminació per plàstics, passant ... -
La Comunicació en una entitat esportiva d'elit
(2021-05)Aquest Treball de Fi de Grau que teniu entre les mans, tracta sobre el Bàsquet Manresa i tot el que el rodeja. Ens focalitzarem en aquest treball en diversos apartats de la comunicació del club, ... -
Creación de una Agencia de Comunicación y Relaciones Públicas y su campaña de lanzamiento
(2021-05)Barcelona es una ciudad donde existe un mercado muy competitivo en cuanto a agencias de Relaciones Públicas, por lo que el reto estaba en encontrar un valor diferencial viable. La agencia de publicidad ... -
Plan de comunicación de Malibu: Re-branding y nuevo lanzamiento
(2021-05)Este proyecto se basa en la elaboración de un plan de comunicación para la marca Malibu. Dentro de este sector hay una gran competitividad donde Malibu no ha logrado diferenciarse. Es por esta razón, ... -
Plan de marketing y de comunicación para el lanzamiento de una marca de lujo sostenible bajo el grupo kering mediante una colección cápsula
(2021-05)En la actualidad, se ha intensificado una necesidad medioambiental por parte de las nuevas generaciones de consumidores en relación a todos sus hábitos de consumo. La sociedad está eco-innovando y ... -
Un place branding pel Delta de l'Ebre
(2020-05)En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn ... -
FOMO i el consum de moda fast trends: les influències de la generació Z post COVID-19
(2020)Aquest treball de final de grau té com a objecte d'estudi el FOMO i la influència que té aplicat a la compra de fast trends de moda entre la Generació Z. A més a més s'inclou, a causa dels esdeveniments ... -
Relaunch de Kodak adaptada a un target retro-emocional
(2020-05)Kodak ens ha encarregat realitzar una campanya de “rellançament de la marca” utilitzant una comunicació ATL i BTL per reintroduir-se al mercat espanyol, durant els mesos de novembre i gener del 2019 i ... -
Plan de comunicación para WWF: campaña de concienciación y sensibilización del visón europeo
(2020-05)Para la realización de este trabajo, se ha hecho un análisis en profundidad de la organización no gubernamental WWF, su entorno y su competencia. Partiendo de este punto, se han podido encontrar el ... -
San Saru. Plan de comunicación
(2020)Este trabajo final de grado tratará sobre, la organización de un plan de comunicación completo para la marca San Saru. Es por ello, que dentro de este plan de comunicación 360º se van a definir las ...