Construcció de la identitat de marca i campanya gràfica de Black Girl Gamers
Author
Other authors
Publication date
2022-03Abstract
Black Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va
començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming les ganes de
generar un canvi en aquest. Són una influència que pretén canviar aquesta indústria cap a l’equitat i inclusió. Partint
d’aquesta base, BGG requereix una imatge de marca que transmeti i plasmi els valors i característiques que tenen
com a comunitat. La força i ambició pel canvi, així com la finalitat de canvi que persegueixen.
Es vol plasmar que no es tracta d’un grup de persones que tracten les desigualtats dins del joc, sinó que són una
comunitat empoderada que vol generar un canvi cap a la igualtat del sector del gaming. Plasmar l’ambició seria que
tenen, però representant la seva manera de ser, divertida i peculiar.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Màrqueting -- Planificació
Construcció de marca (Màrqueting)
Jocs per Internet
Pages
180 p.
Note
Curs 2021-2022
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats