dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Ametller Lurbe, Albert | |
dc.date.accessioned | 2015-10-14T07:57:26Z | |
dc.date.available | 2015-10-14T07:57:26Z | |
dc.date.created | 2015-06 | |
dc.date.issued | 2015-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4288 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació,
que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el
temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho,
s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a
partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits
diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu
no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra
professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu
de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear
una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment
s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà
valorar l’efectivitat de la proposta. | ca_ES |
dc.description.abstract | This research aims to develop a practical proposal allowing vocational
training professors to optimize and increase driving practice time in their
sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used,
from surveys and sessions observation, analyzing two different areas –
formal education in vocational training and non-formal education in training
performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE
Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to
optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to
the other. Finally an action guide will be developed and implemented,
assessing the effectiveness of the proposal. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 159 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació física | ca_ES |
dc.subject.other | Entrenament (Esport) | ca_ES |
dc.subject.other | Motricitat | ca_ES |
dc.title | Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Director/a: Gemma Torres Cladera | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |