Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorAmetller Lurbe, Albert
dc.date.accessioned2015-10-14T07:57:26Z
dc.date.available2015-10-14T07:57:26Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4288
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació, que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho, s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà valorar l’efectivitat de la proposta.ca_ES
dc.description.abstractThis research aims to develop a practical proposal allowing vocational training professors to optimize and increase driving practice time in their sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used, from surveys and sessions observation, analyzing two different areas – formal education in vocational training and non-formal education in training performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to the other. Finally an action guide will be developed and implemented, assessing the effectiveness of the proposal.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent159 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherEntrenament (Esport)ca_ES
dc.subject.otherMotricitatca_ES
dc.titleAnàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugatca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Gemma Torres Cladera
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint