La participació de l’alumnat en pràctiques democràtiques i inclusives als centres: Un estudi de cas
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2015-09Resumen
El present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en concret. Pretenc centrar-me en la importància que aquesta participació té per afavorir una transformació del sistema educatiu i avançar cap a fites de major democràcia i inclusió educativa. Alhora, és important destacar que aquest treball està vinculat a un altre projecte d’investigació, anomenat “DEMOSKOLE: democràcia, participació i educació inclusiva en els centres educatius de secundària”, finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat (EDU2012-39556-co2-01/02). Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar com conceben i practiquen la democràcia, com element fonamental del procés educatiu, determinats centres educatius de primària i de secundària.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Núria Simó Gil
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació secundària
Educació inclusiva
Participació (Filosofia)
Democràcia
Páginas
125 p.
Nota
Curs 2014-2015
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats