dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació | |
dc.contributor.author | Feu, Jordi | |
dc.contributor.author | Soler i Mata, Joan | |
dc.date.accessioned | 2016-06-01T10:15:48Z | |
dc.date.available | 2016-06-01T10:15:48Z | |
dc.date.created | 2001 | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.citation | Soler, J., Feu J. (2002). Més enllà de l'escola rural. Cap a un model integrat i integrador de l'educació en el territori. Temps d'Educació, (26), 133-156. | ca_ES |
dc.identifier.issn | 0214-7351 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4573 | |
dc.description.abstract | El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès
a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats
dels ciutadans, etc. En aquest apartat de l’article volem presentar dues
idees bàsiques a partir de les quals desfilarem diferents raonaments lligats
a l’escola rural. La primera idea se centra en les unitats territorials definides
per la mateixa Administració, i en segon lloc, en les unitats territorials definides
des de la base, a partir d’unes determinades necessitats socials i
educatives que, en determinats casos, superen l’eficàcia de les anteriors i,
en la mesura que siguin degudament estudiades, albiren noves possibilitats
educatives i culturals per als municipis petits. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 23 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Escoles rurals | ca_ES |
dc.title | Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/publishedVersion | ca_ES |
dc.indexacio | Indexat a CARHUS+ | ca_ES |