Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLlagostera Cerdà, Sílvia
dc.date.accessioned2017-01-11T19:08:59Z
dc.date.available2017-01-11T19:08:59Z
dc.date.created2016-06-13
dc.date.issued2016-05-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4796
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.descriptionPremi Sebastià Àlvarez 2016
dc.description.abstractEn aquest projecte s’analitzaran, de manera detallada, les representacions gràfiques dels nens i nenes de cinc i sis anys. A través d’aquest anàlisi es pretén determinar si els alumnes d’educació infantil tenen la capacitat d’expressar, en un dibuix, el coneixement que han obtingut després d’experimentar, a través de diferents activitats, un espai determinat de l’escola. A més, es buscar identificar en quin nivell de representació es troben els dibuixos dels alumnes segons la línia de desenvolupament dels mapes cognitius que té com a base el model teòric piagetà.es
dc.description.abstractThis project provides an analysis, in detail, through depictions of five-six- year-old children. The aim of this analysis is to determinate whether childhood education students have the ability to express in a drawing the knowledge obtained after experimenting, through different activities, a specific space in the school. In addition, it seeks to identify which is the level of student’s representation according to the development line of cognitive maps based on piagetian theory.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent51 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherConstructivisme (Educació)es
dc.titleL’Orientació dels infants : de la realitat al mapeses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix