La Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especials
Author
Other authors
Publication date
2016Abstract
La relació i la participació de les famílies a l'escola és un fet fonamental per l'adequat desenvolupament de l'infant. Tant les famílies com l'escola són dos agents educatius indiscutibles per la qualitat de l'educació dels infants. És necessari crear camins comuns i posar en comú objectius per treballar conjuntament i millorar l'ensenyament i els resultats acadèmics. Un fet que també influeix és la diversitat actual d'infants i famílies, i per això, des de l'escola s'han de procurar recursos, espais i temps per atendre les necessitats de tots els infants i les famílies. Aquest treball d'investigació té com a objectiu conèixer els aspectes fonamentals de la relació entre la família i l'escola i com es treballen aquests, quan hi ha un nen amb Necessitats Educatives Especials.
Relationships and family participation in school is a fundamental fact for the proper development of the child. Both, the families and the school are two indisputable educational agents for the quality of children's education. It is necessary to create ways to share common goals and work together to improve teaching and learning outcomes. A fact that is also influences the current diversity of children and families, and therefore from the school must ensure resources spaces and times to meet the needs of all children and families. This research aims to know the fundamentals of the relationship between the family and school and how these work when there is a child with special educational needs.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Família i escola
Educació especial
Pages
152 p.
Note
Curs 2015-2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats