Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorViñas Basagaña, Aida
dc.date.accessioned2017-01-13T17:19:20Z
dc.date.available2017-01-13T17:19:20Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4811
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractActualment la cultura popular és el símbol d’identitat d’un territori. A les escoles, els infants treballen la cultura popular per conèixer el lloc d’on venen, les seves tradicions i per aproximar-se, una mica més, al lloc al qual pertanyen. Aquest Treball de Final de Grau és un anàlisi de les metodologies que utilitzen les escoles per a treballar la cultura popular i les tradicions. Per poder donar resposta a aquesta recerca, s’ha realitzat una investigació a través d’entrevistes, d’un grup de discussió i d’observacions. Els resultats obtinguts, després de fer la categorització i triangulació d’aquest tres instruments de recollida de dades, mostren que els infants treballen la cultura popular a través de les figures més pròximes i de les festes que tenen lloc durant el calendari natural.es
dc.description.abstractCurrently, popular culture is the symbol of identity of a territory. In schools, children learn about popular culture to know the place where they come from, their traditions and integrate into customs and traditions of the area they live. This Final Grade Work is an analysis of the methodologies that use the schools to work the popular culture and the traditions. To respond to this research, there has been an investigation through interviews, a focus group and observation. The results, after making categorizations and triangulation of these three instruments to collect data, show that children learn about closer popular protagonists and other characters of the various festivals that take place during the annual calendar.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent77 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherCultura populares
dc.subject.otherFestes popularses
dc.titleGegants i nans a l’escola : la imatgeria festiva a les auleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix