Anàlisi del procés d'implementació de l'aprenentatge cooperatiu en un centre d'educació infantil i primària com a recurs per avançar cap a la inclusió
Author
Other authors
Publication date
2016-09Abstract
L‟aprenentatge cooperatiu és un recurs idoni per fomentar una sèrie de capacitats i habilitats socials fonamentals alhora d‟ajuda i facilita l‟atenció a la diversitat de tots els alumnes de l‟aula, millorant els seus aprenentatges, participació, interrelació , cohesió i resolució de conflictes .
La investigació es centra en fer un anàlisis de com s‟implementa l‟aprenentatge cooperatiu en les diferent dimensions del centre. Després d‟haver finalitzat la formació de CA/AC, per tal de saber si aquest esta consolidat i pot ésser considerat com un tret definitori de l‟escola de manera que li faciliti el camí a l‟hora d‟ avançar cap a la inclusió.
The cooperative learning is an appropiate resource to encourage different social capacities and skills which are essential to help and facilitate the attention to diversity of all classroom students, improving learnings, participation, and interrelation cohesion as well as conflict resolution. The research is focused on analysing the implementation of cooperative learning in the different dimensions of the school. After the ending of CA/AC, and in order to know if this has been consolidated, it could be considered as a distinctive fact of the school to make easier the progress to the inclusion.
Document Type
Master's final project
Document version
Director/a: Gemma Riera Romero
Language
Catalan
Keywords
Atenció a la diversitat
Educació inclusiva
Pages
152 p.
Note
Curs 2015-2016
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats