Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorPujol i Vigas, Joana
dc.date.accessioned2017-01-25T17:59:23Z
dc.date.available2017-01-25T17:59:23Z
dc.date.created2016-09
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4861
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent93 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherAutonomia de l'alumnees
dc.subject.otherEducació permanentes
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.titleEstratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumneses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Isabel Sellas i Ayats
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir