Mostrar el registro sencillo del ítem
Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques | |
dc.contributor.author | Pujol i Vigas, Joana | |
dc.date.accessioned | 2017-01-25T17:59:23Z | |
dc.date.available | 2017-01-25T17:59:23Z | |
dc.date.created | 2016-09 | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4861 | |
dc.description | Curs 2015-2016 | es |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 93 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | es |
dc.subject.other | Autonomia de l'alumne | es |
dc.subject.other | Educació permanent | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.title | Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Isabel Sellas i Ayats | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |