El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2010ISSN
2013-6196
Resum
La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament?
Tipus de document
Article
Llengua
Català
Paraules clau
Llibres i lectura
Aprenentatge
Pàgines
17 p.
Publicat per
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Citació
Amat Castells V. (2010). El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: disseny i aplicació d'una intervenció didàctica. Bellaterra: Journal of Teaching & Learning Language, 3(1), 33-49.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/