El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàctica
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2010ISSN
2013-6196
Resumen
La tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament?
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Llibres i lectura
Aprenentatge
Páginas
17 p.
Publicado por
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Citación
Amat Castells V. (2010). El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: disseny i aplicació d'una intervenció didàctica. Bellaterra: Journal of Teaching & Learning Language, 3(1), 33-49.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/