La importància dels espais educatius en l'aprenentatge dels infants: Estudi de cas de l’Areabambini Rossa de Pistoia
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-05Resumen
En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis educatius municipals de la ciutat de Pistoia, a Itàlia. Així doncs, aquesta investigació pretén conèixer, des d’una metodologia qualitativa i un paradigma interpretatiu, com els espais influeixen en l’aprenentatge dels nens i nenes de la primera etapa d’educació infantil (0-3). L’organització, la cura i la preparació dels espais educatius és fonamental per tal de contribuir al desenvolupament cognitiu i social dels infants.
This study aims to describe and analyse the importance of educational spaces in children’s learning. The research was carried out in the educational service of Areabambini Rossa, a public educational center of Pistoia, Italy. This research aims to determine, from a qualitative metodology and an interpretative paradigm, how spaces can affect to children’s learning in the first stage of kindergarten (0-3). In fact, the organization, the care and preparation of these educational spaces it is essential to contribute to the social and cognitive development of children.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Escoles bressol
Aprenentatge
Equipaments escolars
Páginas
186 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/