Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBerenguer i Tort, Pol
dc.date.accessioned2017-09-18T15:16:11Z
dc.date.available2017-09-18T15:16:11Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5116
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractEn aquesta investigació educativa es fa un anàlisi qualitatiu d’un estudi de cas en base a la funcionalitat del treball cooperatiu en l’àrea de matemàtiques. En aquest estudi s’analitzen dues sessions on alumnes de 2n de Primària duen a terme activitats d’aprenentatge mitjançant l’estratègia cooperativa 1-2-4. Més concretament, les finalitats d’aquesta recerca es centren en comprovar la funció de l’estratègia 1-2-4 en l’aprenentatge de continguts estadístics i geomètrics a partir de la resolució de problemes matemàtics. Així doncs, es fa especial èmfasi als anàlisis de les preguntes obertes i tancades a través de les diferents agrupacions que comporta l’aplicació de l’estratègia 1-2-4. Els resultats d’aquesta recerca evidencien que el treball cooperatiu pot resultar útil com a eina per aprendre altres continguts.es
dc.description.abstractThis educational research is a qualitative analysis of a case study based on the functionality of cooperative work in the area of mathematics. We analyzed two sessions where students of 2nd Primary learning activities carried out by the cooperative strategy called 1-2-4. More specifically, the purpose of this research focus on checking the function of the 1-2-4 strategy in learning content of geometry and statistics from solving mathematical problems. So a special emphasis on analysis of the open and closed questions through the different groups involved in the implementation of the 1-2-4 strategy. The results of this research show that the cooperative work can be useful as a tool for learning other content.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent61 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.titleL'aprenentatge cooperatiu en les matemàtiqueses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix