Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAlbiol Álvarez, Marc
dc.date.accessioned2017-10-31T17:26:19Z
dc.date.available2017-10-31T17:26:19Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5227
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractAmb aquest estudi es pretén conèixer i analitzar com és l’atenció que reben infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament per a sords a l’etapa de Cicle Superior d’educació Primària. Aquesta recerca vol aprofundir en la realitat, des d’un paradigma interpretatiu, de quines són les barreres amb les que es troben els alumnes amb pèrdua auditiva i quines estratègies educatives i recursos didàctics, tecnològics i personals s’implementen per tal d’afavorir el seu desenvolupament i l’aprenentatge.es
dc.description.abstractThis study aims to describe and analyse the attention that deaf children receive in a specific primary school for deaf children (Centre d’Agrupament de Sords). This research wants to delve into the reality – from an interpretive paradigm– of the barriers that deaf students find in a primary school and which are the learning/teaching strategies and the educational, technological and human resources that are used in order to favour the development and learning of deaf children.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent171 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherInfants sords -- Educacióes
dc.titleL’Atenció que reben els infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament de sords a l’etapa de cicle superior d’educació primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir