Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorAnguita i Mora, Laia
dc.date.accessioned2018-03-13T18:46:50Z
dc.date.available2018-03-13T18:46:50Z
dc.date.created2017-06
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5371
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractL’assetjament escolar és un fenomen al qual haurem de fer front com a docents i que darrerament, malauradament, sembla estar més present a les aules. L’objectiu d’aquest estudi és poder establir l’índex d’assetjament concret que hi ha en el centre participant a l’estudi, així com conèixer les actuacions en prevenció, detecció i intervenció que fan referència a aquest fenomen. La mostra que participarà en l’estudi és de 147 alumnes de l’etapa d’educació secundària obligatòria d’un centre del Ripollès així com d’un professor d’Educació Física del mateix centre. Es conclou que l’índex d’assetjament és del 27.2%, que la prevenció i detecció d’aquestes situacions és insuficient, que l’alumnat no n’és prou conscient de la problemàtica i que una solució podria recaure en la mediació entre els mateixos alumnes.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent73 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAssetjament escolares
dc.subject.otherViolència -- Prevencióes
dc.titleL’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollèses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor/a: Montse Martín
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir