Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorVaca Baez, Eva
dc.date.accessioned2018-04-04T14:38:44Z
dc.date.available2018-04-04T14:38:44Z
dc.date.created2017-03
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5387
dc.descriptionCurs 2016-2017
dc.description.abstractAquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la mestra a l'hora d'ensenyar la mesura abans del procés de formació; i en tercer terme, analitzar els canvis més significatius que hi hagi hagut al final del procés de formació sobre què cal ensenyar (continguts) i com s'ha d'ensenyar (metodologia). Per fer possible aquests objectius s’ha realitzat una formació i se li han ensenyat els coneixements i els continguts del que cal aprendre sobre la mesura i els recursos i les eines necessàries per poder ensenyar-los. A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes dels comentaris i observacions que realitza la mestra, s’ha vist que la mestra ha anat evolucionant al llarg de tot el procés de formació i ha canviat el seu pensament en relació a l’aprenentatge de la mesura.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent76 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMestres d'educació infantiles
dc.subject.otherMestres -- Formacióes
dc.subject.otherMatemàticaes
dc.titleQuins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor/a: Isabel Sellas Ayats
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir