Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
Author
Other authors
Publication date
2019Abstract
Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització dels docents de l’escola i es fonamenta en el model d’assessorament per la millora de les pràctiques educatives de Lago i Onrubia (2011). El principal punt de partida del pla ha estat l’anàlisi de la pràctica educativa al centre, la definició d’allò que volem aconseguir, la concreció de propostes de millora i, sobretot, la col·laboració de tots els docents en el desenvolupament i implementació d’aquestes.
Després d’analitzar les pràctiques pròpies, de contrastar-les amb altres pràctiques i de fonamentar-les amb recerca especialitzada, hem acotat i prioritzat les millores que podem realitzar en tres grans blocs: l’avaluació compartida i reguladora de l’aprenentatge (autoavaluació), eines i instruments per millorar el procés d’avaluació i la seva documentació i la comunicació dels resultats de l’avaluació.
Document Type
Master's final project
Language
Catalan
Keywords
Professors -- Avaluació
Educació primària
Pages
17 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/