L'ús de xarxes de coneixement en el treball per projectes
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Aquest treball és fruit de la reftexió en el si d'un grup de mestres de l'escola sobre elements essencials de la nostra practica educativa. A la pregunta de 'Qué hem de fer per qué els nostres alumnes aprenguin millor?" ens porta a termes com: construir i compartir aprenentatge i significats, contextualitzar l'aprenentatge en marcs amplis d'acció, aprendre a pensar, aprendre a aprendre, ... Sobre aquests termes hem anat construint la nostra escola en un procés de reflexió i acció, el mateix procés que ha guiat al nostre grup de treball pera la millora que ens ha permès analitzar l'ús que en fan els i les mestres de l'escola de les xarxes de coneixement i de les bases que sustenten aquest ús com a eina per aprendre a aprendre per a la construcció de significats, en la nostra manera d'entendre com aprenen les persones, en la nostra idea del què vol dir ensenyar i aprendre i que es basa en el treball per projectes.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Professors -- Avaluació
Aprenentatge
Páginas
18 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/