D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova
pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els
aprenentatges dels infants més petits i, alhora, per adaptar-lo a les noves metodologies de
treball que s’estan implementant a l’escola (ambients d’aprenentatge, racons i projectes).
L’article s’estructura en les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades
per Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012) i parteix de la necessitat del centre de la millora
dels espais per a convertir-los en ambients d’aprenentatge.
L’article descriu el procés viscut per un equip de mestres que a partir de la lectura i l’anàlisi
de la recerca i la documentació dels experts en la matèria, es replanteja no només els
espais escolars, sinó també la mirada vers els infants i les seves necessitats
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació infantil
Professors -- Avaluació
Páginas
20 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats