Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Partint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu i l’inici de la seva implementació. L’objectiu principal és el de demostrar que la biblioteca d’aula és un eina pedagògica substancial tant per l’aspecte potenciador de l’aprenentatge com pel foment del gust per la lectura, entenent aquesta com a una de les principals bases de l’aprenentatge.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Biblioteques escolars
Educació infantil
Literatura infantil
Lectura, Gust per la
Páginas
26 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats