L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària
Author
Other authors
Publication date
2019-05-17Abstract
El present treball tracta sobre l’Educació Assistida amb Animals, un tipus d’intervenció
educativa molt nova que té com objectiu millorar els aspectes curriculars de l’alumnat
amb l’ajuda d’un gos, un tècnic en Intervencions Assistides amb Animals i un
professional de l’educació. Concretament el meu TFG es centra en l’Educació Assistida
amb Animals dins l’aula com una possible eina d’inclusió per a tot l’alumnat. El treball
inclou aspectes com els orígens, les característiques i els beneficis de l’Educació
Assistida amb Animals i s’entrevista a diverses professionals de l’àmbit, algunes d’elles
pioneres en aquesta metodologia com a recurs d’atenció a la diversitat. S’exploren els
aspectes positius i les limitacions d’aquest tipus d’intervenció dins l’aula ordinària amb
tot l’alumnat.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Ensenyament -- Metodologia
Educació primària
Atenció a la diversitat
Pages
132 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca