Mostra el registre parcial de l'element
L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Sucarrats i Valle, Ivet | |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T09:30:42Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T09:30:42Z | |
dc.date.created | 2019-05-17 | |
dc.date.issued | 2019-05-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5893 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | El present treball tracta sobre l’Educació Assistida amb Animals, un tipus d’intervenció educativa molt nova que té com objectiu millorar els aspectes curriculars de l’alumnat amb l’ajuda d’un gos, un tècnic en Intervencions Assistides amb Animals i un professional de l’educació. Concretament el meu TFG es centra en l’Educació Assistida amb Animals dins l’aula com una possible eina d’inclusió per a tot l’alumnat. El treball inclou aspectes com els orígens, les característiques i els beneficis de l’Educació Assistida amb Animals i s’entrevista a diverses professionals de l’àmbit, algunes d’elles pioneres en aquesta metodologia com a recurs d’atenció a la diversitat. S’exploren els aspectes positius i les limitacions d’aquest tipus d’intervenció dins l’aula ordinària amb tot l’alumnat. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 132 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Atenció a la diversitat | es |
dc.title | L’Educació Assistida amb Animals com a eina d’inclusió dins l’aula ordinària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |