Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019-05Resum
Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música és el títol d’aquest Treball Final del Grau de Mestre en Educació Primària. L’objectiu és explorar diverses aproximacions al concepte d’inclusió des de l’àmbit de la música dins l’educació primària. Per a dur-lo a terme s’ha partit de tres estratègies representatives de l’aula inclusiva (treball cooperatiu, Aprenentatge Multinivell i Disseny Universal per a l’Aprenentatge) i s’ha contrastat, mitjançant l’entrevista, amb la percepció i experiència de quatre mestres de música d’educació primària.
Strategies of attention at the diversity at the music classroom is the title of this Final Degree Thesis. The aim is to explore several approaches at the inclusion concept since the sphere of the musician in the primary education. To carry out it has split of three representative strategies of the inclusive classroom (cooperative work, L’Authentic Multilevel Instruction, Universal Design for Learning) and has been contrasted, by means of the interview, with the perception and experience of four music teachers of primary education.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Ensenyament -- Metodologia
Música en l'ensenyament
Educació primària
Pàgines
87 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca