Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019-05Resumen
Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música és el títol d’aquest Treball Final del Grau de Mestre en Educació Primària. L’objectiu és explorar diverses aproximacions al concepte d’inclusió des de l’àmbit de la música dins l’educació primària. Per a dur-lo a terme s’ha partit de tres estratègies representatives de l’aula inclusiva (treball cooperatiu, Aprenentatge Multinivell i Disseny Universal per a l’Aprenentatge) i s’ha contrastat, mitjançant l’entrevista, amb la percepció i experiència de quatre mestres de música d’educació primària.
Strategies of attention at the diversity at the music classroom is the title of this Final Degree Thesis. The aim is to explore several approaches at the inclusion concept since the sphere of the musician in the primary education. To carry out it has split of three representative strategies of the inclusive classroom (cooperative work, L’Authentic Multilevel Instruction, Universal Design for Learning) and has been contrasted, by means of the interview, with the perception and experience of four music teachers of primary education.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva
Ensenyament -- Metodologia
Música en l'ensenyament
Educació primària
Páginas
87 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca