Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música
Author
Other authors
Publication date
2019-05Abstract
Estratègies d’atenció a la diversitat a l’aula de música és el títol d’aquest Treball Final del Grau de Mestre en Educació Primària. L’objectiu és explorar diverses aproximacions al concepte d’inclusió des de l’àmbit de la música dins l’educació primària. Per a dur-lo a terme s’ha partit de tres estratègies representatives de l’aula inclusiva (treball cooperatiu, Aprenentatge Multinivell i Disseny Universal per a l’Aprenentatge) i s’ha contrastat, mitjançant l’entrevista, amb la percepció i experiència de quatre mestres de música d’educació primària.
Strategies of attention at the diversity at the music classroom is the title of this Final Degree Thesis. The aim is to explore several approaches at the inclusion concept since the sphere of the musician in the primary education. To carry out it has split of three representative strategies of the inclusive classroom (cooperative work, L’Authentic Multilevel Instruction, Universal Design for Learning) and has been contrasted, by means of the interview, with the perception and experience of four music teachers of primary education.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Ensenyament -- Metodologia
Música en l'ensenyament
Educació primària
Pages
87 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca