Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorArumí Agramunt, Judit
dc.date.accessioned2019-08-27T07:10:41Z
dc.date.available2019-08-27T07:10:41Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5915
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractThis study analyses portfolios to teach English as a Foreign Language and presents a proposal designed as a comprehensive tool for children aged three to five years old. Together with the indispensable literature review, four teachers from three different schools were interviewed in order to validate the portfolio proposal. Their responses showed a high level of motivation from the students and they agreed on how flexible it is to use and adapt to each group and the schools’ limitations. Besides, some lessons were also observed to have a better understanding of what a portfolio implies. Furthermore, one of the main goals for this dissertation was to find a way to make the design inclusive. In order to achieve it, the reality of the social context where the approach has been investigated was considered, given the great number of origins and backgrounds we can find in one same course. This was done by discussing and analysing the feedback provided by an English teacher from a maximum complexity school. As a result of the research, the portfolio design provides guidelines useful for as many schools as possible while leaving space for adapting it to their different needs.es
dc.description.abstractAquest treball analitza portafolis per ensenyar l’anglès com a llengua estrangera a nens i nenes de segon cicle d’Educació Infantil. A més, presenta una proposta de portafolis dissenyada com a eina integral per aquesta franja d’edat. A part de la indispensable revisió bibliogràfica, es va entrevistar a quatre mestres de tres escoles diferents per tal de validar la proposta dissenyada. Amb les seves respostes van mostrar un nivell elevat de motivació de l’alumnat. També van coincidir en el fet que era flexible d’utilitzar i adaptar a cada grup i a les limitacions de l’escola, a on també es van poder observar algunes lliçons per entendre millor el que això implica. Un altre dels objectius principals d’aquest estudi va ser que el disseny fos inclusiu. Per aconseguir-ho, es va tenir en compte la realitat del context social català, el gran nombre d’orígens i contextos familiars que podem trobar en un mateix grup. Això es va fer debatent el tema amb una mestra d’anglès d’un Centre de Màxima Complexitat. Com a resultat de la investigació, el portafolis dissenyat proporciona directrius útils per al màxim nombre d’escoles, tot deixant espai per adaptar-lo a les seves necessitats.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent58 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.titleThe portfolio: designing a comprehensive tool to teach English in early yearses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix